۶ غذای فوق العاده عالی برای خواب بهتر

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #87738
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    دکتر سلام – اگر دچار بی خوابی هستید به جای قرص، از غذاهای طبیعی بخورید تا خواب راحت و بدون عوارض جانبی داشته باشید.

    در اینجا لیستی از مواد غذایی را برایتان معرفی می کنیم باید قبل از رفتن به رختخواب برای خواب بهتر و سالم بخورید:

    بادام
    چند بادام قبل از خواب بخورید چون بادام ماهیچه را شل کرده و به شما کمک میکند تا خواب راحتی داشته باشید. بادام شامل منیزیم و تریپتوفان است

    شیر گرم
    کلسیم موجود در شیر تریپتوفان اسیدهای آمینه که اثر آرام بخش دارند جذب میکند. اگر یک فنجان شیر گرم را به یاد دوران کودکی قبل از خواب بنوشید هرگز مشکل بی خوابی نخواهید داشت

    چای بابونه
    اثر این گیاه آرام بخش مشکلات گوارشی، دردهای شکمی را درمان میکند و دارای شل کننده های طبیعی و آرام بخش است یک راه حل عالی برای بی خوابی است.

    عسل
    عسل بر پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها تاثیر چشمگیری دارد، و خواص ضد اضطرابی آن خواب را بهتر میکند. ، همانطوریکه می داندی مواد شیرین انسان را بی خواب میکند اما قند عسل اینگونه نیست

    جو (محصولات جو دو سر)
    جو یک منبع غنی از ملاتونین است، مقدار کمی از بلغور جو دوسر با شیر گرم مخلوط کردهبرای خواب راحت تر بسیار خوب است.

    سیب زمینی
    سیب زمینی پخته در تولید سروتونین تاثیر دارد که به داشتن خواب آرام کمک میکند.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.