یک آنتی ‌بیوتیک طبیعی

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #79829
    Shafiei
    مشارکت کننده

    متخصصان ایرلندی در یک آزمایش جدید دریافته‌اند که روغن نارگیل یک آنتی بیوتیک طبیعی است و به همین دلیل می‌تواند در پیشگیری از مشکلاتی چون پوسیدگی دندان‌ها موثر باشد. این متخصصان می‌گویند از روغن نارگیل می‌توان در تولید محصولات بهداشتی مخصوص مراقبت از دندان‌ها استفاده کرد. آزمایش‌ها نشان داده است روغن نارگیل پس از هضم می‌تواند به باکتری‌هایی که عامل پوسیدگی دندان هستند حمله کرده و آنها را نابود سازد.

    #101437
    madjd
    مدیرکل

    روغن نارگیل برای سیستم ایمنی بدن نیز مفید است. این روغن با لیپیدها، اسید لوریک، اسید کاپریک و اسید کاپریلیک موجود در خود که خواص ضدقارچ، ضد ویروسی و ضدباکتریایی دارند، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. بدن انسان اسید لوریک را به مونولورین تبدیل می کند که گفته می شود به مقابله با ویروس ها و باکتریهای ایجاد کننده بیماری هایی مثل تبخال، آنفولانزا، ویروس سیتومگال و حتی HIV کمک میکند. همچنین به مقابله با باکتری های مضری مثل لیستریا مینوسیتوژن و هلیکوباکتر پیلوری و تک یاختگانی مثل جاردیالاملیا نیز کمک می کند.

    #101438
    madjd
    مدیرکل

    روغن نارگیل به خاطر خواص ضد قارچی، ضد ویروسی، و ضد باکتریایی خود درمقابل بسیاری از عفونت ها نیز موثر است. طبق تحقیقات انجام گرفته، روغن نارگیل ویروس هایی که موجب آنفولانزا، سرخک، هپاتیت، تبخال، سارس و از این قبیل می شود را از بین می برد.
    همچنین باکتری که موجب ایجاد زخم معده، عفونت های گلو، عفونت های مجرای ادرار، ذات الریه، و سوزاک می شود را نیز از بین می برد. روغن نارگیل بر قارچ ها و مخمرهایی که کاندیدیاز، عفونت قارچی، مرض قارچی انگشتان، برفک، و از این قبیل را ایجاد می کند نیز موثر است

    #101439
    madjd
    مدیرکل

    یکی دیگر از خواص روغن نارگیل ، خاصیت بهبود علائم آلزایمر آن است.تحقیقات انجام شده بر روی افراد مبتلا به آلزایمر، نشان میدهد افرادی که در برنامه غذایی خود دوبار در روز روغن نارگیل استفاده می کنند پس از۲ هفته شروع به بهبودی می کنند.
    در حال حاضر ۵۲۰۰۰۰ نفر در سراسر ایالات متحده مبتلا به آلزایمر هستند و این هفتمین علت مرگ و میر است .
    تحقیقات انجام شده بر روی افراد مبتلا به آلزایمر، نشان میدهد افرادی که در برنامه غذایی خود روغن نارگیل دوبار در روز استفاده می کنند پس از۲ هفته شروع به بهبودی می کنند.
    این افراد پس از ۳۷ روز وضوح بیشتری از کارهای انجام گرفته خود داشته اند و آنهاهر روز صبح شاد، هوشیار و با انرژی از گذشته بوده و می توانستند باتمرکز کردن کارهای خود را انجام دهند.
    با گذشت یکسال این زوال عقلی را تاجایی عقب راندند که می توانستندمطالب را در حافظه کوتاه مدت خود دخیره کنند و قدرت درک مطلب آنها به طرزچشمگیری بهبود یافته بود. و آنها اغلب حتی مطالعات روزمره خود را با جزئیات دقیق آن می توانستنذ به خاطر بیاورند.

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.