گیاهی در سبزی خوردن که باعث کاهش قند خون میشود

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #69732
    azy
    مشارکت کننده

    یك متخصص تغذیه گفت: مصرف «پیازچه» موجب كاهش قند خون، كاهش كلسترول خون بالا و كاهش فشار خون بالا می‌شود.
    مرتضی صفوی افزود: پیازچه در اغلب موارد برای بهبود طعم و مزه غذاها استفاده می‌شود و علاوه بر این كه این گیاه بسیار خوش مزه و خوش طعم است، دارای فواید تغذیه‌ای بسیاری است.
    وی گفت: پیازچه مانند سیر و تره فرنگی از خانواده آلیوم است و پیاز آن قبل از این كه به طور كامل رسیده شود، از زمین چیده می‌شود.
    این متخصص تغذیه افزود: پیازچه فواید زیادی دارد كه اغلب آن‌ها مانند پیاز است. از جمله خواص پیازچه می‌توان به كاهش قند خون، كاهش كلسترول خون بالا، كاهش فشار خون بالا، كاهش ریسك پیشرفت سرطان كولون و دیگر سرطان‌ها و كاهش التهاب اشاره كرد.
    صفوی گفت: پیازچه دارای آلیل پروپیل دی سولفاید است كه این تركیب سطح قند خون را كاهش می‌دهد. آلیل پروپیل دی سولفاید این كار را با افزایش میزان انسولین در دسترس انجام می‌دهد.
    وی افزود: پیازچه دارای طعم ملایمی است كه به عنوان یك سبزی چند منظوره از آن در غذاهای مختلف استفاده می‌شود. هر 2 قسمت حبابی شكل سفید رنگ و رشته‌های سبز رنگ پیازچه قابل مصرف است.
    این متخصص تغذیه گفت: پیازچه را می‌توان به صورت خام همراه با سبزی خوردن مصرف كرد یا این كه آن را به صورت خام در كنار غذاها برای زیبایی قرار داد.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.