چگونه رژیم غذایی خود را در ستوران نیز رعایت کنیم؟

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #68970
    n.fazel
    مشارکت کننده

    در رستوران ها به خصوص رستوران های مخصوص Fast Food غذا خوردن سبب چاقی می شود ، اگر تصمیم به کاهش وزن دارید و از طرفی مایل هستید که گاهی به رستوران رفته و غذا میل کنید باید این تدابیر را دنبال کنید :
    1. عدم مصرف نوشابه و نوشابه های کم کالری و یا بدون کالری
    آسان ترین راه برای کم کردن کالری ، خودداری از نوشیدن نوشابه های حاوی قند است . میزان کالری موجود در یک قوطی نوشابه با کالری موجود در یک همبرگر برابری می کند. خوردن این نوشابه های سرشار از شکر را کنار گذاشته و به جای ان آب یا دوغ بنوشید تا از اضافه وزن خون تا حدودی جلوگیری نمایید !
    2. نان کمتری میل کنید
    هنگامی که در رستوران هستید و بر روی میز شما سبدی از نان گذاشته می شود مراقب باشید چون ممکن است به راحتی 3 یا 4 قطعه از نان را برداشته و میل کنید در این صورت میزان کالری که شما دریافت کرده اید برابر است با کالری موجود در یک پرس غذای اصلی . پس هشیار باشید.
    3. با گرسنگی زیاد وارد نشوید
    زمانیکه خیلی گرسنه هستید نمی توانید عاقلانه فکر کنید؛ اگر با گرسنگی زیاد وارد رستوران شوید تمایل دارید هر چیز خوردنی را که بر روی میز و جلوی چشم شما قرار می گیرد ، بخورید بنابراین قبل از رفتن به رستوران ، یک خوراکی سبک همانند میوه میل کنید در حدی که گرسنگی شما را تا اندازه ای برطرف کند در این صورت زمانی که وارد رستوران می شوید بهتر فکر می کنید و غذاهای خود را مناسب تر انتخاب می کنید !
    4. غذا های سالم تر را انتخاب کنید
    به جای گوشت قرمز، سفارش مرغ و یا ماهی بدهید و به جای سفارش دادن غذاهای سرخ شده ، غذاهای بخارپز شده ، گریل شده ، کبابی و یا تنوری سفارش دهید .
    5 . سالاد ، بدون سس سفارش دهید
    خوردن یک سالاد سبزیجات که بر روی آن سس فراوانی ریخته شده می تواند کالری برابر با یک ساندویج همبرگر به شما بدهد ! برای برطرف کردن این مشکل همیشه سالاد بدون سس سفارش دهید ؛ می توانید با ریختن اندکی روغن زیتون و آبلیمو بر روی سالاد هم از خوردن آن لذت برده و هم اضافه وزن پیدا نکنید .

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.