پیشنهادی به آدمهای چاق

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #78748
    madjd
    مدیرکل

    چاقی یک بیماری خطرناک است که به سرعت در حال گسترش بوده و میلیون ها نفر را در سراسر دنیا درگیر کرده است. چاقی دومین علت مرگ قابل پیشگیری است.چاقی یعنی بیشتر بودن وزن، از آنچه که برای سلامتی شما مناسب است.
    میزان چاقی را با در نظر گرفتن نسبت وزن به مجذور قد می سنجیم و با شاخص توده بدنی آن را نمایش می دهیم. بالغینی که شاخص توده بدنی آنها بالاتر یا مساوی 30 باشد چاق محسوب می شوند و اگر بالاتر از 40 باشد چاقی مرضی نامیده می شود.شاخص توده بدنی بین 25 تا 30،اضافه وزن به حساب می آید.
    با توجه به تعاریفی که در مورد چاقی شد، افرادی که فکر می کنند با اضافه وزن مواجه هستند می توانند برای درمان خود این ورزش را انجام دهند:
    در هنگام راه رفتن یا نشستن بطور صاف نفس عمیق بکشید و به مدت چند ثانیه نفستان را در سینه حبس کرده بعد هوا را از دهان خارج کنید و عضلات شکم را در سینه جمع کنید و بعد هوا را از دهان خارج کنید. این کار را هر روز 5 دقیقه نشسته و 5 دقیقه در حال راه رفتن انجام دهید، مطمئنا نتیجه خوبی خواهید گرفت. ( راه رفتن معادل 3 کیلومتر می باشد )
    لازم به یادآوری است در این روش سوخت و ساز بدن بیشتر می شود و بنابراین چربی های اضافی از بین می رود.

    #101253
    zghasemi
    مشارکت کننده

    این کار باعث انقباض و انبساط عضلات و بافتهای بدن می شود و شاید همین انقباض و انبساط باعث اثر آن باشد..البته در هوای آلوده شهرهای صنعتی خیلی پیشنهاد بی خطری نیست

    #101255
    madjd
    مدیرکل

    موافقم

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.