ویتامین C برای مقابله با بیماری‌ها

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #75452
    araghi
    مشارکت کننده

    ویتامین C به بدن شما کمک می‌کند تا با عفونت‌ها و بیماری‌ها مبارزه کند. توتون باعث می‌شود که توکسین‌ها یا همان مواد سمی در بدنتان انباشته شود. زمانی که بدن به تدریج از شر سموم انباشته شده خلاص می‌شود لازم است که با مصرف مواد غذایی سرشار از ویتامین C به کمکش بشتابید. بروکلی، فلفل دلمه‌ای قرمز، پرتقال و گوجه فرنگی بیشتری مصرف کنید. حتماً در طول روز حداقل یک یا دو فنجان از مواد غذایی سرشار از این ویتامین مصرف کنید.

    #99226
    madjd
    مدیرکل

    طی آخرین تحقیقات مصرف ویتامین Cاز بروز سرماخوردگی جلوگیری نمی کند بلکه به تخفیف عوارض آن کمک می نماید از اینرو توصیه می شوددرطول مدت سرماخوردگی ، مواد غنی ازویتامینC به وفور مصرف شود.
    از تأثیرات دیگر این ویتامین، افزایش جذب آهن موجود در غذا است ؛ از اینرو توصیه می شود ، به عنوان پیش غذا سالادهای حاوی سبزیجات خورده شود تا ویتامینC موجود درآن جذب آهن غذا را افزایش دهد . کسانی که مبتلا به کم خونی هستند و رژیم غنی از آهن و اسید فولیک دارند، مصرف ویتامینC به استفاده بیشتر بدن آنها از آهن خورده شده کمک خواهد کرد .

    #101605
    tala
    مشارکت کننده

    چراباوجودمصرف همزمان کپسول هماتینیک وفولیک اسیدبه صورت مرتب پس ازحدوددوماه ازرژیم کاملااسانی که کم کم دارم به سایزهای دلخاهم میرسم دچارضعف وسرگیجه وعلایم الرژیک شده ام

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.