نقش لباس ها در مسیر کاهش وزن

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #78293
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    یکی از مهمترین اقدامات در مسیر کاهش وزن این است که لباس‌هاي دوران چاق‌بودن را دور بريزيم.
    اولين‌ باري که ترازو به شما خبر داد موفق شده و وزن کم کرده‌ايد، تمام لباس‌هاي خود را دور بريزيد يا اگر امکانش هست به سايز لاغري‌تان تبديل کنيد. با هر وزن کم‌کردني، ديگر لباس‌هاي گشادشده را نپوشيد و اجازه ندهيد گشادي لباس‌ها گول?تان بزند و خيال?تان را راحت کند. هر چه لباس‌هاي شما تنگ‌تر باشد، رژيم را جدي‌تر مي‌گيريد و سريع‌تر لاغر مي‌شويد. فقط مي‌توانيد يکي از لباس‌هاي دوران چاقي را در کمد نگه داريد تا مواقعي که به روحيه و انگيزه نياز داريد با پوشيدن آن و نگاه کردن در آينه، به خودتان تبريک بگوييد.

    #101112
    هانیه
    مشارکت کننده

    من تا الان 3بار لباسامو تنگ کردم اخه خواستم همونا رو بپوشم!:) هر بارم که تنگشون میکردم هنوز بیشتر ترغیب میشدم که تنگترشون کنم و انگیزم بیشتر میشد!! و همینطور موفق میشدم!:) چند سال پیش یه شلوارک از یه سفر خریده بودم بزرگترین سایزشو ک دیگه فکرمیکردم سایزم ولی وقتی پوشیدمش خیلی خیلی تنگ بود اصلا تنم نمیرفت!! خیلی ناراحت شدم تا اینکه چند هفته پیش اتفاقی تو انباری پیداش کردم و پوشیدمش وااای که چ قدر ذوق کردم ن تنها سایزم بود گشادم هم بود!! تو عمرم اینقدر ذوق نکرده بود 😎

    #101113
    مریم
    مشارکت کننده

    منم بیشتر لباسای گشادمو بخشیدم به این و اون ، هر کدوم که نو بودن و کاملا تمیز بودن رو بخشیدم ، اونایی رو هم که دوس داشتم تنگ کردم برا خودم، منم تا حالا 2 بارلباسامو تنگ کردم !! مثه هانیه جون کلی هم ذوق کردم که برام گشاد شدن، حالا یه دست مانتو شلوار جدید گرفتم با یه دامن و یه ماکسی که واسه زمان لاغریم بودن ، اونا رو هی می ذارم جلوم ببینم کی اندازه ام می شن!

    #101114
    رها
    مشارکت کننده

    منم لباسایی که قبلا برام تنگ بودن و الان برام اندازه یا گشادن رو وقتی میپوشم خیلی ذوق میکنم و انگیزه ام چند برابر میشه:cool:
    خیلی کیف داره:):)

    #101115
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    welldone to all af you:)

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.