نسخه طب سنتی برای رفع بوی بد دهان

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #87718
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    یک متخصص طب سنتی راه‌های رفع بد بوی دهان و تقویت معده را تشریح کرد. غلامرضا کردافشاری درباره تدابیر رفع ترشحات پشت حلق اظهار داشت: مصرف تخم بالنگو برای کسانی که ترشحات پشت حلقی دارند مفید است. به گفته وی این افراد می‌توانند یک قاشق از تخم بالنگو را با یک لیوان آب جوش مخلوط کنند و نیم تا یک ساعت قبل از غذا مصرف کنند تخم بالنگو برای تقویت قلب، معده و رطوبت‌های معده بسیار مفید است.

    این متخصص طب سنتی ادامه داد: یکی از دلایل بوی بدن دهان ترشحاتی است که از طریق مغز و سینوس‌ها ریزش می‌کند و به سمت حلق و ریه می‌آید. برخی از افراد هنگام صحبت کردن باید صدای خود را صاف کنند که این می‌تواند به دلیل وجود خلط در حلق باشد.

    تقویت معده و رفع بوی بد دهان با مصرف مویز بی‌دانه
    کردافشاری بیان کرد: این افراد سعی کنند از داروهایی که پاک کننده مغز و سسینوس‌ها هستند استفاده کنند که یکی از بهترین آن مویز بی دانه است چرا که مویز علاوه بر اینکه بوی بد دهان را برطرف می‌کند، نفخ معده را برطرف می‌کند، همچنین معده و کبد را نیز تقویت می‌کند. وی افزود: افراد می‌توانند یک مقدار پودر”مورد” را داخل مویز ریخته و حبه هایی به اندازه یک نخود درآورده و 3 تا 4 عدد بعد از غذا مصرف کنند. این مویزی که با مورد مخلوط شده است معده را تقویت کرده و صفرا، سودا و بلغم و به خصوص اخلاط فاسد و متعفن از بدن دفع می‌کند.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.