میوه ای با خاصیت ضد پیری برای زنان میانسال

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #95171
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    فواید بلوبری بر کسی پوشیده نیست اما بیشتر افراد از خواص معجزه‌آسا بلوبری یخ‌زده بر سلامتی‌شان آگاهی ندارند.

    به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ بلوبری سرشار از آنتی‌اکسیدان، فیبر و مواد مغذی است اما بلوبری یخ‌زده سالم‌تر و مغذی‌تر است زیرا طی فرآیند فریز شدن آنتوسیانین موجود در آن 2 برابر می‌شود.

    آنتوسیانین ماده‌ای ضد تورم و ضد سرطان است که مصرف غذاهای حاوی آن بدن را در برابر بسیاری بیماری‌ها بیمه می‌کند. بلوبری به علت سرشار بودن از فیبر و آنتی‌اکسیدان‌های مفید با تقویت سیستم گوارش هضم غذا را تسهیل می‌کند و از بروز نفخ، سوء هاضمه و سوزش سر دل جلوگیری می‌کند؛ به تبع خطر ابتلا به سرطان معده را به طور چشمگیری کاهش می‌دهد.

    با افزایش سن ابتلا به بسیاری از مشکلات و بیماری‌ها در بدن افزایش می‌یابد و بلوبری به علت خواص ضد پیری بهترین گزینه برای تضمین سلامتی محسوب می شود. بلوبری علمکرد شناختی مغز را تقویت کرده و از بروز بیماری آلزایمر و دمانس در زنان میانسال پیشگیری می‌کند.

    فواید مصرف بلوبری فریزشده در تضمین سلامتی عمومی بدن بی‌شمار است اما مهم‌ترین خواص آن افزایش سلامت قلب و پیشگیری از حمله‌های قلبی، تنظیم فشار خون، پیشگیری از دیابت، تقویت عروق کرونل و شریان‌های بدن، کاهش خطر ابتلا به زوال عقلی و افزایش عملکرد سیستم عصبی بدن است.

    منبع: Healthy Food Team

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.