میزكار مكان مناسبی برای غذا خوردن نیست .

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #71687
    v.fazel
    مشارکت کننده

    یكی از بزرگترین عوارض غذا خوردن پشت میز كار آن است كه افراد نمی‌توانند بر روی غذای مصرفی خود تمركز و توجه كافی داشته باشند و وقتی به جای تمركز بر غذای مصرفی‌، سرگرم فرستادن ایمیل و پاسخ به تلفن و مرتب كردن اوراق هستند، ممكن است ناخواسته پرخوری كنند.
    وقتی افراد در پشت میز كار نشسته‌اند، این احتمال زیاد است كه چند كار را با هم انجام دهند و به مقدار غذای مصرفی توجه كافی نداشته باشند. در واقع غذا خوردن پشت میز كار، به این معناست كه به جای نشستن پشت كامپیوتر برای 8 ساعت در روز، در واقع برای 9 ساعت در روز این كار را انجام می‌دهند.
    غذا خوردن پشت میز كار، از بلند شدن و فاصله گرفتن از دفتر كار و یا محل كار، جلوگیری می‌كند. از آنجائیكه افراد برای بهبود پمپاژ قلب و جریان خون، نیازمند قدری استراحت و حركت هستند، پس زمان صرف ناهار بسیار مهم است و این فرصت را به افراد می‌دهد كه این استراحت را در روز تجربه كنند.
    همچنین غذا خوردن پشت میز كار مكان مناسبی را برای رشد باكتری‌ها و میكروب‌ها فراهم می‌كند و در درجه حرارت اتاق، بسیاری از غذاها می‌توانند محیطی مناسب برای رشد باكتری‌ها باشند.
    میز غذایی كه محل خوردن غذاها و خوراكی‌ها است، می‌تواند بسیار آلوده بوده و در واقع صرف غذا پشت میز كار به ویژه وقتی كه نظافت و تمیز كردن منظم میزكار رعایت نشود، می‌تواند میز كار را به یك مكان برای رشد باكتری‌ها مبدل كند

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.