مهار سکته با این راهکارآسان

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #87390
    s.farzi
    مشارکت کننده

    همه ما طبق روال همیشگی نان را همراه پنیر، مربا، کره می خوریم. این بار یک ایده جدید را تست کنید و نان را به روغن زیتون زده و بخورید. چون پژوهشگران دانشگاه گلاسگو بریتانیا به این نتیجه پی برده اند که خوردن نان آغشته به روغن زیتون به مدت42 روز باعث کاهش ریسک ابتلا به بیماری های قلبی عروقی می شود. برای این منظور باید هر روز 4 قاشق چایخوری روغن زیتون استفاده کنید. در نتیجه می توانید یک برش نان را به این میزان روغن زیتون آغشته کرده و میل کنید.

    نتایج این بررسی در مقیاس بین 1 تا 1- محاسبه شده است. امتیاز 1 برای عروق آسیب دیده و ناسالم و 1- برای رگ‌های کاملا سالم در نظر گرفته شده است.

    در شروع پژوهش، همه ی داوطلب ها نمره ی متوسط 0.6- دریافت کردند. سپس هر کدام به مدت 6 هفته روزانه 4 قاشق روغن زیتون مصرف کردند.

    در بررسی عروق این شرکت کننده ها مشخص شد که وضعیت همگی با بهبود مواجه شده و به امتیاز 0.8- رسیده اند. این بهبود ناشی از وجود آنتی اکسیدان فلونیک موجود در روغن زیتون است.
    به عقیده ی محققان داشتن رژیم غذایی مدیترانه ای که روغن زیتون اساس آن را تشکیل می دهد برای داشتن عروق و قلبی سالم بسیار مفید است

    به عقیده ی محققان با وجود اینکه تغییرات به نظر جزئی می آید اما می شود با افزایش میزان مصرف روغن زیتون به نتایج بهتری دست یافت و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را به میزان زیادی کاهش داد.

    به عقیده ی محققان داشتن رژیم غذایی مدیترانه ای که روغن زیتون اساس آن را تشکیل می دهد برای داشتن عروق و قلبی سالم بسیار مفید است.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.