مصرف نان‌های فاقد سبوس سلول‌های کبدی را از بین می‌برد

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #95480
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    یک متخصص علوم زیستی و طب گیاهی گفت: مصرف نان در کشور بالا است و این نان‌ها اغلب چون سبوس ندارد و فقط از آرد سفید تهیه می‌شود, به نوعی در کبد استهاله و یک تغییراتی ایجاد می‌شود که این مواد, سمی تولید می‌کند که آرام آرام سلول‌های کبدی را نابود می‌کند.

    به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم, محمد دریایی اظهار داشت: باید یک وزارت خانه مستقلی تحت عنوان وزارت غذا تشکیل شود و بر انواع محصولات صنایع غذایی نظارت کامل داشته باشد.

    به گفته وی این سازمان لبنیات ما را کنترل کند که روغن‌های پالم در آن نریزند، انواع و اقسام پارافین‌ها را به پنیرها و روغن‌های ما نزنند؛ این ها بیماری زا است و ناراحتی گوارشی به وجود می‌آورد.

    این متخصص علوم زیستی و طب گیاهی افزود: مصرف نان در کشورما خیلی بالا است و این نان‌ها اغلب چون سبوس ندارد و فقط از آرد سفید تهیه می‌شود, به نوعی در کبد استهاله و یک تغییراتی ایجاد می‌شود که طبق پژوهش‌های علمی دنیا این مواد, سمی تولید می‌کند که آرام آرام سلول‌های کبدی را نابود می‌کند و جای آن سلول‌های بافت چربی می‌نشیند.

    دریایی اضافه کرد: در آمریکا غذاهایی وجود دارد که خود مردم آنجا را هم گرفتار کرده است. یک دانشمند و نویسنده‌ای به نام کلوین کتابی نوشته است تحت عنوان «آنچه آنها نمی‌خواهند ما بدانیم» که در این کتاب علناً اعتراف کرده که FDI آمریکا، داروهایی و غذاهایی را تایید می‌کند که بیماری‌زاست.

    وی عنوان کرد: آن سوسیس و کالباسی که برای تهیه پیتزا به کار می‌رود, موادی از قبیل نیترات سدیم دارد که سرطان زاست حالا غیر از مواد اولیه اش که پوست‌های مرغ را که جمع می‌کنند, خمیر تهیه کرده و پودر می کنند و ادویه و مواد افزودنی به آن اضافه می‌کنند که همه سرطان زاست.

    این متخصص علوم زیستی و طب گیاهی یادآور شد: ما نیازی نداریم که داروهای گران قیمت را از خارج وارد کنیم و مردم را گرفتار عوارض داروها کنیم.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.