مصرف ليموشيرين براي مبتلايان به درد معده مفيد است

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #87992
    z.yari
    مشارکت کننده

    مصرف ليموشيرين براي مبتلايان به درد معده و ورم معده برخلاف تصور عموم مفيد و مصرف روزانه يک عدد ليموشيرين در اين افراد ضروري است.
    ميوه اگر برش بخورد و در معرض هوا قرار گيرد، طعم آن تلخ مي‌شود که علت اصلي ليمونين و نارنجين موجود در ليمو شيرين هستند که با اکسيژن هوا ترکيب شده و باعث تلخي آن مي‌شوند.
    در طب سنتي از ليموشيرن به عنوان ميوه‌اي خنک و مفيد در رفع التهاب و تشنگي نام برده مي شوند. مزيت ليموشيرين در مقايسه با پرتقال دراين است که با کالري کمتري نسبت به پرتقال، همان مقدار ويتامين را به بدن مي‌رساند.
    ويتامين موجود در ليموشيرين را ماده اي پيشگيري کننده در سرطان است، ليموشيرين براي مبتلايان به ناراحتي معده مفيد است. معمولا توصيه پزشکان به افراد مبتلا به زخم و ورم معده و يا ساير بيماري‌هاي گوارشي، قطع مصرف هرگونه ميوه و سبزيجات خام است. زيرا به علت افت کارايي معده، اين افراد توانايي هضم فيبر موجود در اين مواد را ندارند و متعاقب مصرف ميوه و سبزي خام، دچار درد معده شديد مي‌شوند. اما بررسي‌هاي مکرر نشان مي دهد مصرف ليموشيرين نه تنها براي افراد مبتلا به معده درد مضر نيست بلکه به ترميم هر چه سريع‌تر معده نيز کمک مي‌کند و مصرف روزانه يک عدد ليموشيرين در مبتلايان به ناراحتي معده ضروري است.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.