مصرف روزانه استرس باعث کاهش استرس می شود

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #87224
    z.yari
    مشارکت کننده

    مطالعات نشان میدهند تغییر رژیم غذایی به بدن ما کمک میکند واکنش های بهتری به استرس نشان دهد. این بسیار مهم است چرا که ما نمیتوانیم از عوامل استرس زا به طور کل در زندگی روزمره خود اجتناب کنیم.
    محققان میگویند رژیم غذایی غنی از گردو از استرس میکاهد و کلسترول مضر را کاهش می دهد.
    بر اساس مطلعات جدید مصرف دو تا سه گردو در وعده های غذایی بر فشار خون بالای ناشی از استرس تاثیر میگذارد. افرادی که زمینه های فشار خون بالا در برابر استرس را دارند در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی بیشتر قرار میگیرند.
    دانشمندان با انجام مطالعاتی بر روی 22 فرد بزرگسال و قراردادن گردو و یا روغن گردو در برنامه غذاییشان متوجه شدند این ماده غذایی نه تنها باعث افزایش و یا کاهش وزن نمیشود بلکه تاثیر بسزایی در کنترل فشار خون دارد.
    این اولین مطالعه است که نشان میدهد گردو به کاهش فشار خون در هنگام استرس کمک میکند . مطالعات نشان میدهند تغییر رژیم غذایی به بدن ما کمک میکند واکنش های بهتری به استرس نشان دهد. این بسیار مهم است چرا که ما نمیتوانیم از عوامل استرس زا به طور کل در زندگی روزمره خود اجتناب کنیم. گردو منبع شناخته شده ای و غنی از فیبر آنتی اکسیدان ها و اسید های چرب اشباع نشده به ویژه آلفالینولنیک است که مطالعات نشان میدهند اثرات مفیدی بر فشار خون دارد.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.