فواید رازیانه برای زنان

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #84518
    ezamani
    مشارکت کننده

    رازیانه یک گیاه دارویی فیتواستروژن است، این داروی گیاهی وظیفه تنظیم عادت ماهانه را به عهده دارد، به طوری که موجب جلوگیری از تحلیل مخاط رحم، پیشگیری از پیری زودرس در زنان، جلوگیری از یائسگی زودرس و پیری دستگاه تناسلی و شادابی روحی، روانی و جنسی زنان می‌شود.
    رازیانه باعث ایجاد تعادل هورمونی، جلوگیری از بیماری‌های دستگاه تناسلی، پیشگیری از ابتلا به سرطان رحم و دهانه رحم و درمان بیماری شایع سرد مزاجی جنسی در زنان می‌شود. همچنین برای ایجاد تعادل هورمونی مناسب، علاوه بر رعایت این نکات، پرداختن به فعالیت بدنی و ورزشی متناسب با سن و وضعیت فیزیکی فرد الزامی است.
    مصرف رازیانه علاوه بر درمان ترشحات اضافی دستگاه تناسلی می‌تواند منجر به جلوگیری از عفونت‌های مکرر دستگاه تناسلی در زنان شود همچنین باید توجه داشت که استفاده صحیح در میزان مناسب عارضه‌ای برای بدن در مصرف طولانی مدت ایجاد نمی کند. رازیانه به صورت یک استکان تا یک لیوان دم نوش یا عرق همراه با عسل یا خرما، می‌تواند هر روز مصرف شود.
    خانم‌های شیرده با مصرف رازیانه، می توانند میزان شیردهی خود را به طور قابل مشاهده‌ای افزایش دهند و نیاز به مصرف شیرخشک در نوزادان و مادرانی که کمبود ترشح شیر دارند برطرف و از این طریق به سلامت کودک خود و اقتصاد خانواده کمک می‌شود.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.