غذاهای چرب را در صبحانه بخورید

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #87080
    z.yari
    مشارکت کننده

    محققان در باره پيشگيري از چاقي پيشنهاد مي کنند: صبحانه خود را کامل مصرف کنيد و سعي کنيد ميزان چربي مورد استفاده را دراين وعده بگنجانيد.
    دانشمندان معتقدند که وعده غذايي صبحانه سوخت و ساز بدن در بقيه اوقات روز را برنامه ريزي مي کند و يک وعده غذايي چرب به تجزيه چربي ها درادامه روز کمک مي کند.
    در اين گزارش آمده است که در مقابل وعده صبحانه سرشار از کربوهيدرات تنها موجب سوخت و ساز کربوهيدارت ها در ديگر اوقات روز خواهد شد.
    اگر وعده صبحانه سرشار از کربوهيدرات را استفاده کرده باشيد، اين وضعيت در طول روز ترويج خواهد شد، در صورتيکه از وعده غذايي سرشاراز چربي استفاده شده باشد، مي توانيد انرژي خود را از منابع کربوهيدرات و ديگر منابع در طول روز به دست آوريد.
    پژوهش هاي محققان اين مطالعه حاکي از آن است که موش هاي مورد مطالعه در اين بررسي، که يک وعده غذايي با چربي بعد از برخاستن از خواب استفاده کرده بودند داراي سوخت و ساز طبيعي در بدن خود بودند.
    اين درحالي است که موش هايي که از رژيم غذايي سرشار از کربوهيدرات استفاده کرده بودند و يک وعده غذايي پر از چربي در پايان روز استفاده کرده بودند، دچار افزايش وزن، افزايش چربي، تحمل نکردن گلوکز و علايم بدني مرتبط با سوخت و ساز بدن شدند.
    اين گزارش براين گفته گذشتگان صحه مي گذارد که ” صبحانه خود رامانند يک شاه ، نهار را چون يک شاهزاده و شام را مانند يک فقير مصرف کنيد.”

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.