غذاهای مفید برای درمان آنفولانزا

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #87889
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    :ابتلا به آنفولانزا برای هیچ کس خوشایند نیست و همه به دنبال راه چاره‌ای برای رفع علائم آن هستند. یکی از بهترین کارها مصرف غذاهای طبیعی است که تأمین کننده مواد غذایی مانند پروتئین و ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی و نیز تأمین انرژی بدن است.

    به گزارش سلامانه، NATURAL NEWS در گزارش اخیر خود فهرست کوتاه اما مفیدی از این غذاها تهیه کرده است:

    گوشت ماکیان: اولین غذایی که فرد مبتلا به آنفولانزا باید بخورد گوشت ماکیان است که می‌تواند مرغ یا خروس باشد. این کار پروتئین بسیاری را که برای تأمین قدرت، انرژی و نیز ترمیم عضلات ضروری است به بدن وارد می‌کند.

    ماهی: ماهی نیز مانند مرغ تأمین کننده مقدار فراوانی پروتئین برای کمک به افزایش قدرت و انرژی است. این غذا همچنین حاوی اسیدهای امگا 3 و ویتامین‌هایی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کنند. مصرف ماهی مواد مغذی را وارد بدن می‌کند که ما برای غلبه کردن بر علائم مرتبط با آنفولانزا به آن‌ها نیاز داریم.

    دانه‌های گیاهی: با خوردن این دانه‌ها مانند لوبیا پروتئین و نیز مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی جذب خواهید کرد. ویتامین‌ها و مواد معدنی به افزایش و حفظ یک سیستم ایمنی سالم کمک خواهد کرد. با داشتن سیستم ایمنی قوی آنفولانزا در زمان معقولی از بدن شما دور خواهد شد.

    غلات: این غذاهای نشاسته دار که حاوی کربوهیدارت هستند به بدن انرژی می‌بخشند و فایده دیگرشان این است که ماده غذایی را تأمین می‌کنند که افراد به هنگام دچار شدن به حالت استفراغ و تهوع می‌توانند بخوردند. یک غذای خشک مانند غلات ویتامین‌ها و مواد معدنی دارد که به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کنند.

    سوپ: در نهایت گزینه مناسب دیگر به هنگام داشتن حالت دل آشوب خوردن سوپ است. از آنجایی که سوپ مایع است و حاوی بخش‌های کوچکی از گوشت مرغ و سبزی‌ها است می‌توان با خوردن ماده‌ای سبک و بدون بدتر کردن سیستم هاضمه آنفولانزا را بهبود بخشید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.