صبحونه آب پرتقال با ژولیوس سزار

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #76551
    m.abolfathi
    مشارکت کننده

    روزی که ژولیوس سزار تو آخرین روز زندگی‌ش وارد مجلس سنا شد، فکر می‌کرد فوق‌ش اسم‌ش تو کتابای تاریخ بیاد. به مخیله سزار هم خطور نمی‌کرد چند جور غذا، سالاد، بستنی و حتی آبمیوه به نامش ثبت بشه.

    پیشنهاد امروزمون برای یه صبحونه رنگی چیزی نیست جز آب‌پرتغال ژولیوس سزار. تهیه این آبمیوه یه کوچولو دنگ و فنگ داره، اما اگه بدونید چقدر خوشمزه و پر انرژیه حتما دردسرش رو به جون می‌خرید و یکی دو بار در هفته خودتون رو به مهمونی آقای سزار می‌برید.

    برای اینکه برای سه نفر این نوشیدنی رو درست کنید یه لیوان آب پرتغال طبیعی لازم دارید که دو لیوان شیر و نصف قاشق چای‌خوری وانیل بهش اضافه می‌شه. همه اینا رو با ۵-۶ تکه یخ بریزید تو مخلوط‌کن و بذارید تا خرد شدن یخ و کف کردن مایع همین طور تو دستگاه دور خودشون بچرخن. نسبت به ذائقه‌تون کمی شکر یا نمک هم می‌تونید اضافه کنید. اما اگه دوست دارید صبحونه‌تون مقوی‌تر و غلیظ‌تر باشه می‌تونید دو تا تخم‌مرغ خام رو توش بندازید و بیشتر هم بزنید که بوی تخم‌مرغ هم گرفته شه.

    این نوشیدنی مقوی و خوشمزه به غیر از نیرویی که بهتون می‌ده به خاطر داشتن پرتقال تازه تمام روز شاداب نگه‌تون می‌داره. حالا معلوم نیست این نوشیدنی شادی بخش چرا باید به نام کسی باشه که با یه عالمه ضربه خنجر از طرف دشمنا و حتی رفیق خائن‌ش از پا دراومد.

    #99856
    s.samadi
    مشارکت کننده

    به نظرتون خوردن تخم مرغ خام با توجه به این همه آلودگی درسته؟

    #99863
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    دقیقاً؛ سالمونلا چی میشه؟!

    #99867
    v.fazel
    مشارکت کننده

    تخم مرغ خام؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! آب پرتقال خالی رو ترجیح میدم. تازه به قول خودتون این همه دنگ و فنگ هم داره.

در حال نمایش 4 نوشته (از کل 4)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.