رژیم غذایی گیاهی و پیامدهای مفید پیروی از آن

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #93422
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    اگر رژیم خود را از نوع گیاهی انتخاب کنید بهترین انتخاب را کرده اید این رژیم می تواند باعث کاهش علائم بیماری های قلبی و دیابت در بدنتان شود پیشنهاد می کنیم از این رژیم پیروی کنید تا سالم بمانید

    بیماری عروق کرونر قلب ناشی از عوامل خطر مرتبط با شیوه زندگی است؛ عواملی از قبیل کلسترول بالا, بیماری دیابت, فشار خون بالا, سطح بالایی از التهاب در بدن, چاقی, عدم فعالیت بدنی و سیگار کشیدن.

    به گزارش پایگاه خبری سلامانه به نقل از everydayhealth، بسیاری از این عوامل قابل پیشگیری هستند. اگرچه اگر بیماری عروق کرونر تمایل ژنتیکی داشته باشد، یا سابقه ابتلا به این بیماری در خانواده وجود داشته باشد، این بیماری می‌تواند با رعایت تمام عوامل خطر باز هم اتفاق بیفتد.

    در حال حاضر 71 میلیون نفر از بزرگسالان در آمریکا دارای کلسترول بالا هستند که این جمعیت یک سوم جمعیت ایالات متحده است. اگرچه رایج‌ترین داروها برای کاهش کلسترول بالا شامل استاتین ها هستند، اما این داروها می‌توانند عوارض جانبی مانند درد عضلانی، درد مفاصل، سردرد و تهوع را به همراه داشته باشند.

    تجزیه و تحلیل‌های محققان آمریکایی نشان داده است که یک رژیم گیاهی سخت می‌تواند سدی در برابر ابتلا به کلسترول بالا در افراد در معرض خطر باشد. رژیم‌های گیاهی حاوی آجیل، آووکادو، و روغن‌های سالم، در کنار اتخاذ سبک زندگی پر تحرک، و کنترل وزن، تأثیر قابل توجهی در کاهش میزان کلسترول داشته باشد.

    اگرچه رژیم غذایی گیاه خواری در کنار ورزش ظرف کمتر از چند ماه می‌تواند بهبود سطح کلسترول را به همراه داشته باشد، اما در برخی بیماران استفاده از استاتین ها در کنار رعایت این رژیم ضروری به نظر می‌رسد.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.