راهی برای افزایش متابولیسم بدن ۴

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #70043
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    ** با تکرر مصرف بیشتری غذا بخورید :
    با تکرر بیشتر غذا بخورید ! همین ! در واقع وقتی شما وعده اهی بزرگ و پر حجمی می خورید که فاصله های طولانی بین آنها وجود دارد ، منجر به کاهش متابولیسم بدن خود می شوید . زمانیکه وعده یا میان وعده ی کوچکی در هر 3تا4 ساعت می خورید به متابولیسم بدن خود سمت و سو می دهید و آن را در یک سطح مناسبی نگه می دارید بنابراین در طول یک روز کالری بیشتری می سوزانید .
    مطالعات متعددی نشان داده اند که افرادی که به طور منظم از میان وعده ها ی منظم استفاده می کنند ، در وعده ی اصلی کمتر غذا می خورند .
    منبع : webMD

    #97526
    matin
    مشارکت کننده

    پس چرا عده ای از متخصصان تغذیه افراد چاق را از ریزه خواری منع کردند؟

    #97533
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    ریزه خواری با تکرر مصرف فرق داره .
    در ریزه خواری فرد دائماً در حال مصرف خوراکی ها و مواد غذایی مختلفه که غالباً هم هله هوله ها این خوارکی ها رو تشکیل میدن .
    ولی در تکرر مصرف ، فرد در واقع 5تا 6 وعده ی کم چرب را با فواصل کم استفاده می کنه یعنی به جای 3 وعده ی حجیم با فاصله ی زیاد از 6 وعده کم حجم استفاده می کند .( 3وعده اصلی :صبحانه ناهار شام 3میان وعده: صبح ، عصرانه ، قبل از خواب) . تکرر مصرف اصلی ست که در همه رژیم های لاغری اصولی رعایت میشه.

    #97844
    matin
    مشارکت کننده

    پس با توجه به بیانات شما،میشه اینطور برداشت کرد که افراد ریزه خوار ،نمیدانند کی و چه وقت چه چیزی را باید بخورند،و اصلا متوجه خوردن خود نیستند اما افرادی که تکرر مصرف دارند،میدانند قرارست چه نوع غذایی را در چه ساعاتی میل کنند،و این نه تنها از بی نظمی آنها در خوردن میکاهد بلکه خوردن آنها را قاعده مند میکند.موافقید?

    #97847
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    دقیقاً
    کاملاً موافقم

در حال نمایش 5 نوشته (از کل 5)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.