رابطه بين وزن و ميزان عشق زنان

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #72523
    e.hamidi
    مشارکت کننده

    به گزارش آر.ایکس.پی.جی ، گروه انگلیسی ناظران وزن (ویت واچرز) که بیش از 40 سال است به میلیون ها نفر در سراسر جهان کمک کرده اند تا وزن کم کنند ، 3000 زن متاهل را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند اندام زنان طی دوره زندگی شان تحت مراحل مختلفی قرار می گیرد.
    تقریبا 66 درصد افراد مورد بررسی اظهار داشتند وزنشان بسته به شاد بودن آنها در یک زمان خاص تغییر می کند. و 84 درصد گفتند روابط آنها مهم ترین عامل موثر در حس شادکامی محسوب می شود.
    احساسات و روابط تاثیر ژرفی بر سلامت و بویژه بر وزن بدن زنان دارند. در صورت متحمل شدن یک دوره نا کامی و اندوه طبیعی است که خورد و خوراک کم می شود و در صورت قرار گرفتن در موقعیتی مانند ازدواج بیشترین تلاش خود را برای برخورداری از ظاهری آراسته بکار می گیرند.
    طبق نتایج این مطالعه یک زن ابتدا ماه عسل را تجربه می کند یعنی زمانی که زندگی با همسر مورد علاقه اش را آغاز کرده و همه چیز برایش جالب و هیجان انگیز است. در این دوران قدری وزن کم می کند.
    سپس یک دوره همراه با آرامش و خوشی را سپری می کند که چند سالی بطول می انجامد و در این مدت بالحظات خوبی که می گذراند وزن اضافه می کند.

    #98284
    nikbakht
    مشارکت کننده

    مطلب جالبی بود.
    البته بعضی خانمها هم هستند که علارغم اینکه زندگی پر دردسر ی دارند و زیاد هم آرامش و خوشی ندازند چاق می شوند، و برخی زنان هم علارغم سالها خوشی و آرامش، لاغر باقی می مانند و در هر حال نمی شه یک نسخه را برای همه پیچید.

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.