دلایلی که شما وزن کم نمی کنید

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #69381
    farzaneh negahban
    مشارکت کننده

    آیا شما رژیم می‌گیرید و وزن کم نمی‌کنید؟ به احتمال زیاد شما گرفتار برخی اشکالات رایج در رژیم‌های غذایی هستید.فکر کردن در مورد رژیم گرفتن را متوقف کنید، در عوض روی ترک عادت‌های بدی تمرکز کنید که باعث افزایش وزن می‌شوند، مثل:
    1. شرکت در مسابقه تمام کردن غذا: افراد چاق معمولا خیلی سریع غذا می خورند و به این ترتیب اجازه نمی دهند که سیگنال های لازم از دستگاه گوارش به مغز برسد.
    2.حذف وعده های غذایی:درک غلطی در این مورد وجود دارد که صرف نظر کردن از صبحانه یا هر وعده‌ی غذایی باعث می‌شود کمتر کالری جذب کنیم، ولی واقعیت این است که بیشتر مردمی که کمتر از ۳ وعده غذا ی اصلی در روز می‌خورند، در انتهای روز با خوردن کالری بیشتری روز را تمام می‌کنند.
    3.دریافت کالری بسیار بالا از طریق مایعات:برخی مایعات مانند قهوه با خامه، آب‌میوه‌ها، سودا واقعاً می‌تواند وزن را زیاد کنند. به جای نوشیدنی‌های پرکالری، آب، شیر کم‌چربی، آب سبزیجات و اندکی آب میوه‌های۱۰۰ درصد خالص بنوشید.
    4.استفاده از ظرف های بزرگ
    5.نادیده گرفتن غذاهای اضافه:معمولا افراد سالادهای رژیمی و غذا‌های مورد علاقه شان را با لایه‌ای از چربی زیاد مانند سس، پنیر و چیزهای دیگر مصرف می کنند.یا خوردن تکه ای کیک و شکلات کوچک را نادیده می گیرند،در حالی که از این طریق ممکن است کالری بسیار بیشتری از یک وعده کامل غذایی سالم دریافت کنند.
    6.بدون فکر خوردن: این در حقیقت بردن دست به طرف دهان است بدون این‌که متوجه آن باشید این اتفاق معمولاً در مقابل تلویزیون و یا هنگام مطالعه کتاب در حالت‌ها و ساعت‌های خوشحالی و وقتی که شما باقی مانده‌ی غذای بچه‌ها را می‌خورید، می‌افتد.جویدن یک آدامس بدون شکر در طول روز می تواند شما را در این مورد همواره هوشیار نگه دارد.

     

    #96300
    madjd
    مدیرکل

    واقعیت تلخ

در حال نمایش 2 نوشته (از کل 2)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.