داشتن پوستی زیبا بدون خالی کردن حساب بانکی!!!

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #66157
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    *چای سبز :
    چای سبز اکسیر معجزه گری است که طبیعت می تواند به پوست شما پیشنهاد کند . چای سبز کمک به توقف التهاب ، کاهش آسب DNA و کمک به پیشگیری از سوختگی پوست توسط آفتاب می کند . چای سبز را در محصولات بهداشتی و آرایشی می توان یافت ولی چرا مستقیماً به سراغ خود منبع چای سبز نرویم: قوری چای تان.
    *ویتامین C قدرتی در برابر آفتاب :
    ویتامین Cکمک به محافظت در برابر نور آفتاب می کند . همچنین از آسیب ناشی از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند .آسیب هایی که فیبرهای ساختمانی پوست مانند کلاژن و الاستین را از بین می برند . منابع خوب ویتامین C عبارتند از فلفل دلمه ای ، مرکبات ، کیوی ، بروکلی ، پاپایا(نوعی میوه ی گرمسیری).
    *سلنیم :
    سلنیم یک ماده معدنی است که به حفاظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد کمک می کند و در پیشگیری از ابتلا به سرطان پوست نیز موثر است . منابع خوب سلنیم عبارتند از آجیل ، قارچ ، میگو ، گوشت گوسفند، ماهی هایی مانند سالمون . سلنیم در گوشت بوقلمون ، صدف ، ساردین و غلات کامل گندم نیز یافت می شود .
    * کوآنزیمQ10:
    این کوآنزیم یک انتی اکسیدان قدرتمند است که در بدن ما به طور طبیعی ساخته می شود . این کوآنزیم از پوست و دیگر سلول های بدن در برابر آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند . کوآنزیم Q10 در تولید انرژِ و عملکرد سیستم ایمنی نیر نقش دارد . منابع اصلی غذایی Q10 عبارتند از : ماهی های روغنی مانند سالمون و تن ، گوشت ارگان مانند جگر و غلات کامل.
    *ویتامین E:
    آنتی اکسیدان دیگری است که پناهگاهی برای پوست در برابر آفتاب محسوب میشود . این ویتامین یک ضد التهاب و افزایش دهنده قدرت ایمنی بدن نیز می باشد . ویتامین E در روغن های گیاهی ، آجیل و دانه های روغنی ، زیتون ، اسفناج ، آسپاراگوس یافت می شود .
    منبع : webMD

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.