داشتن شکم صاف و زیبا و ده نکته مهم

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #87252
    m.momenan
    مشارکت کننده

    ده شیوه آسان زیر به شما کمک می کنند تا یواش و با اجرای حرکات مفید و موثر ورزشی،و البته موارد تغذیه ای آسان، شکمی تخت و زیبا داشته باشید.سعی کنید این شیوه ها را در برنامه روزانه زندگی خود بگنجانید:

    1 – پیاده روی و یا دویدن آهسته حداقل 30 دقیقه در روز ، 3 بار در هفته جهت بالا بردن متابولیسم بدن و سوزاندن چربی های اضافه

    2 – مصرف مواد قندی را محدود کنید . شکر و نوشابه های گازدار حاوی کالری های اضافه و بدون هیچ گونه مواد غذائی و فیبر هستند در نتیجه مصرف آنها منجر به تجمع سریع چربی در بدن میشود .

    3 – انجام ورزش در صورت امکان با کمک ویدئوهای ورزشی حداقل 2 تا 3 بار در هفته . با انجام این ورزش ها تمام بدن شما فعالیت می کند بخصوص با تمرکز روی قسمت میانی بدن و کمر و نیز انعطاف پذیری شما بیشتر می شود .

    4 – مصرف فیبرهای غذائی خود را بالا برده و از مصرف کربوهیدرات های بد نظیرنان سفید ، برنج سفید ، ماکارونی و سیب زمینی را محدود کرده و در صورت امکان از نان سبوس دار ، برنج قهوه ای ، ماکارونی سبوس دار استفاده کنید . مصرف میوه و سبزیجات سبزرنگ را جهت بالا بردن مصرف فیبر فراموش نکنید .

    5 – اجتناب از مصرف شیر پرچرب . به جای آن از شیر رژیمی کم چرب یا بدون چربی استفاده کنید .

    6 – ورزش دراز و نشست حداقل 3 بار در هفته برای تقویت قدرت عضلات شکم بسیار مفید است . آن را به صورت 4 جلسه در روز( هر جلسه شامل 20 تا 25 بار دراز و نشست ) با استراحت 90 ثانیه بین جلسات انجام دهید .

    7 – آب فراوان حدود 6 تا 8 لیوان در روز بنوشید. این کار نه تنها احساس سیری به شما می دهد بلکه به هاضمه شما نیز کمک می کند .

    8 – حداقل 3 ساعت قبل از خواب ار غذا خوردن دست بکشید . اگر در این مدت تمایل زیادی به خوردن چیزی احساس کردید ، یک تکه کوچک میوه میل کنید .

    9 – سعی کنید تا به جای صرف یک وعده غذای حجیم ، غذا را در دفعات مکرر و با حجم کم میل کنید تا علاوه بر کاهش گاز و نفخ روده های شما سبب بالا بردن متابولیسم بدن شما نیز می شود .

    10 – پیشنهاد می کنیم با داشتن یک رژیم غذائی سالم ، گاهی یک استراحت به بدن دهید تا بتوانید این رژیم را به مدت طولانی ادامه دهید .

    به خاطر داشته باشید که روش های آهسته و پایدار برای کمک به صاف کردن شکم موثرترند و شما به این منظور بایستی که روزانه مراقب غذای خود بوده و نیز ورزش کنید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.