خواص آناناس

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #79615
    ezamani
    مشارکت کننده

    [align=justify]این میوه‌ی اهل برزیل و پاراگوئه حاوی یک آنزیمی به نام “بروملین” می‌باشد که معجزه‌گر است. برای همین هم می‌توانید دردها، آرتروز، اضافه‌وزن، نفخ معده، دردهای گوارشی و غیره را با این آنزیم چاره کنید.
    نتایج پژوهش‌های متعدد نشان می‌دهد که بروملین موجود در آناناس با سرطان مقابله می‌کند. بر اساس این نتایج دریافت زیاد این آنزیم به مدت چند ماه باعث از بین رفتن تومورهای سرطانی شده است بدون اینکه عوارض جانبی ایجاد کرده باشد. نتایج بررسی‌های آزمایشگاهی نشان می‌دهد که بروملین می‌تواند از رشد تومورهای سرطانی جلوگیری کند. به عقیده‌ی متخصصان مصرف آناناس و دریافت آنزیم بروملین می‌تواند یک درمان مکمل برای مقابله با سرطان باشد.
    جای سوختگی، زخم، جراحات، زخم‌های واریسی و غیره. بروملین موجود در آناناس باعث التیام زخم‌ها می‌شود. به خاطر اینکه جریان خون را بیشتر می‌کند و به این ترتیب باعث می‌شود که مواد مغذی سریع‌تر به زخم‌ها برسد. پس زمانی که زخمی شده یا جراحتی برداشته‌اید حتماً آناناس میل کنید.
    بروملین در میوه‌ی آناناس وجود دارد اما میزان آن زیاد نیست. این آنزیم بیشتر در ساقه‌ی این میوه قرار دارد که از عصاره‌ی آن کپسول، کرم یا پانسمان‌های پزشکی تهیه می‌کنند. می‌توانید روزانه 3 تا 4 مرتبه بین غذا از این کپسول‌ها مصرف کنید. البته بهتر است قبل از مصرف هر گونه دارو یا مکملی حتماً با پزشک یا داروساز مشورت کنید.
    دریافت آنزیم بروملین برای افراد زیر مورد منع مصرف دارد:
    * افرادی که به میوه‌ی آناناس آلرژی دارند
    * زنان باردار و شیرده
    * بچه‌های زیر 6 سال
    * مصرف داروهای ضد انعقاد خون
    * مصرف آسپرین و داروهای از این دست
    * در صورت مصرف گیاهان یا مکمل‌هایی که خاصیت ضد انعقادی دارند مانند جینک، امگا 3 ها
    [/align]

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.