جـوش بـا ۷چـيـز بـدتر مـي‌شـود

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #73703
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    1. ژنتيک مثبت: اگر اين استعداد را داشته باشيد حتما مبتلا خواهيد شد، پس از والدينتان درباره اين مساله سوال كنيد اگر خانمي ‌مي‌گويد حتي پس از بچه‌دارشدن هم جوش مي‌زده و در ميانسالي از دست آنها خلاص شده، دختر خانم هم بايد اين موضوع را بپذيرد و با صبر و حوصله درمان‌ها ر ا ادامه دهد.

    2. استرس: مدام جلوي آينه ايستادن و حرص خوردن روند درمان را مختل مي‌کند. استرس‌تان را مهار کنيد تا پوست بهتري داشته باشيد.

    3. پوست چرب: بروز جوش‌ها در افرادي که پوست چربي دارند بيشتر است. به همين علت ضمن اينکه بايد اين واقعيت را بپذيرند حتما نسبت به ديگران در شستشوي صورت دقت کنند. استفاده از صابون‌ها و محصولات مناسب به اين افراد توصيه مي‌شود.

    4. دستکاري: قابليت‌ها و ويژگي‌هاي پوست افراد با هم متفاوت است به همين دليل جاي جوش روي پوست برخي افراد مي‌ماند ولي آنچه نبايد فراموش کرد اين است که مهم‌ترين علت ماندن جاي جوش، دستکاري آن است.

    5 تغذيه بد: کسي که جوش مي‌زند بايد عادت‌هاي خود را بشناسد مثلا اگر مي‌بيند با خوردن شکلات يا فست‌فود جوش مي‌زند اين پرهيز غذايي را رعايت کند.

    6. عادت‌هاي غلط: اگر شما موقع اصلاح يا بند انداختن صورت فشار کمتري وارد کنيد و مدت زمان کوتاهي پوست را تحريک كنيد، مي‌توانيد به خودتان کمک کنيد. مواد آرايشي و بهداشتي چرب به زيادشدن جوش‌ها منجر مي‌شوند.

    7. شغل: محيط کار شما مي‌تواند در تشديد آکنه موثر باشد. اگر شما در يک آشپزخانه گرم کار مي‌کنيد، بخار غذاها و بخارهاي چربي که از داغ کردن روغن و… ايجاد مي‌شود با جوش‌هاي شما تماس پيدا مي‌كند و باعث تشديد آن مي‌شود. با تهويه مناسب و بازگذاشتن پنجره‌ به خودتان کمک کنيد. اگر آکنه شما شديد است و تحت‌درمان هستيد و دوست داريد نتيجه مناسبي بگيريد بايد از قرار گرفتن در چنين محيط‌هايي تا حد امکان بپرهيزيد تا آکنه‌تان تشديد نشود.

    #98447
    amini
    مشارکت کننده

    ممنون خانم جمشیدی از راهنماییتون[/code]

    #98453
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    خواهش می کنم
    امیدوارم براتون مفید واقع شده باشه

در حال نمایش 3 نوشته (از کل 3)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.