جایگزینهای مناسب برای نوشابه های انرژی زا

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #87810
    z.yari
    مشارکت کننده

    چندی است که استفاده از نوشابه های انرژی زا بسیار افزایش یافته است و پزشکان نیز تا به حال نکات بسیاری در باره این نوشابه ها گفته اند. نوشابه های انرژی زا مینای دندان را از بین می برند و سببی برای افزایش وزن هستند.
    فشار کارهای روزانه، گاهی وقت ها بیشتر از انرژی شما می شود و به همین علت، مجبور هستید از نوشابه های انرژی زا استفاده کنید، اما این نوشابه ها نیز برای سلامتی، به هیچ وجه مفید نیست.
    چند سالی است استفاده از نوشابه های انرژی زا بسیار رایج شده است و پزشکان نیز تا به حال، نکات بسیاری درباره این نوشابه ها گفته اند. نوشابه های انرژی زا، مینای دندان را از بین می برند و زمینه ساز افزایش وزن هستند.
    برای آنکه بتوانید انرژی روزانه خود را تامین کنید، می توانید از خوراکی های دیگری که جایگزین های مناسب برای نوشابه های انرژی زا هستند، استفاده کنید. این جایگزین ها می تواند سالم و بدون ضرر رساندن به بدن شما، نیروی کار یک روز را به بدن تزریق کند.
    – صبحانه کامل
    همیشه درباره سلامت صبحانه نکاتی گفته شده است و باز هم لازم به بیان است که خوردن صبحانه، یکی از مهم ترین کارهایی است که باید صورت دهید. صبحانه همان ابتدای صبح می تواند انرژی کار را برای شما ایجاد کند و اگر از فیبر استفاده کنید، دیگر نباید تا آخر شب، ناراحت از دست رفتن انرژی باشید.
    – یک فنجان قهوه
    اگر دوست دارید از نوشیدنی ها استفاده کنید، قهوه می تواند گزینه خوبی برای انتخاب کردن باشد. این نوشیدنی با کافئینی که دارد شما را شاداب می کند و در کنار آن برای بدن، بسیار کمتر از نوشابه ها ضرر دارد. اگر بتوانید از قهوه های خوب استفاده کنید، انرژی و سلامت شما هر دو تامین شده است.
    – سالادهای مختلف
    سالاد سبزی و یا سالادهای دریایی، گزینه های بسیار مناسبی برای از بین بردن خستگی روزانه و به دست آوردن انرژی کافی برای ادامه روز است.
    استفاده از این سالادها، هنگام ناهار و یا به عنوان یک میان وعده، به افرادی که در طول روز فعالیت زیادی دارند و یا دانش آموزان توصیه می شود.
    استفاده از کاهو و خیار در سالادهای سبزی و استفاده از ماهی در سالادهای دریایی، گزینه های بسیار مناسبی هستند.
    – ورزش
    گزینه آخری که برای یک روز پرانرژی نیاز دارید، ورزش کردن به طور منظم است. برای آنکه بتوانید در میان روز، انرژی به دست آورید، چند حرکت ساده کششی صورت دهید. دست ها را به بالا بکشید و چند بار حرکت نشست و برخاست را تکرار کنید. اگر می توانید قدم بزنید، حتما 10 دقیقه پیاده روی آرام داشته باشید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.