توليد يك آب ‌ميوه شفابخش براي كاهش خطر بيماري‌هاي قلبي

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #80705
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    متخصصان تغذيه در فرانسه تركيبي شفابخش از هفت آب‌ ميوه مختلف توليد كرده‌اند كه مي‌تواند خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي و سكته را كاهش دهد و در عين حال طعم مطلوبي نيز دارد.

    به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا، اين تركيب يا به اصطلاح سوپر آب ‌ميوه حاوي چند نوع انگور، سيب، تمشك آبي و توت فرنگي است اما در عين حال افزودني‌ها و آب‌ ميوه‌هاي مفيد با خاصيت درماني بيشتري نيز دارد. مثلا حاوي آب ميوه‌اي شبيه به آلبالو است كه مقدار ويتامين‌ ث موجود در آن 30 برابر بيشتر از ذخيره ويتامين‌ ث آب پرتقال است. همچنين اين تركيب فوق‌العاده حاوي نوعي توت سياه آمريكايي موسوم به «چوك‌بري» است كه به عنوان مفيدترين توت دنيا براي سلامتي شناخته شده است.

    به گزارش روزنامه ديلي ميل، تمام اين ميوه‌ها به لحاظ خاصيت و ويژگي‌هاي مفيدشان در آزمايشگاه مورد ارزيابي و بررسي قرار گرفته‌اند و پس از اتمام آزمايشات حيواني روي80 داوطلب در بخش آزمايشات انساني بررسي و دقيقا مطالعه شدند.

    بنا براين گزارش، يافته جديد كه با تلاش متخصصان انجمن قلب آمريكا حاصل آمده است بار ديگر تاييد مي‌كند كه ميوه‌ها و سبزيجات براي سلامت بدن فوق‌العاده مفيد و موثر هستند و به ويژه خطر ابتلا به بيماري‌هاي قلبي را به ميزان قابل توجهي كاهش مي‌دهند.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.