توصیه‌هایی برای کاهش و یا ر‌هایی از سلولیت

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #72273
    hooshmand
    مشارکت کننده

    از نوشیدنی‌های شیرین (محتوی شکر) بپرهیزید و به جای آن آب بنوشید.از خوردن غذا‌های آماده وسایر غذا‌های چرب اجتناب کنید و در عوض مقدار زیادی سبزی و میوه تازه مصرف کنید.از مصرف بیش از اندازه قهوه، شکلات و شیرینی پرهیز کنید و مطمئن شوید که رژیم غذایی شما از فیبرکافی(30گرم در روز) برخوردار است.
    ورزش‌های قلبی عروقی را به طور مرتب انجام دهید.ورزش‌های قلبی عروقی ورزش‌هایی هستند که ضربان قلب را به اندازه 65 تا 90 درصد بیشترین تعداد آن بالا می‌برند. (بیشترین تعداد ضربان قلب با کسر سن از عدد 220 تعیین می‌شود به‌طور مثال اگر شما 20ساله باشید بیشترین توان قلبی شما برابر20-220=200ضربان است و 65 درصد آن برابر 130ضربان است.)بهترین زمان برای انجام‌ اینگونه ورزش‌ها برای حداکثر کاهش در چربی٬ صبح‌ها قبل از خوردن هرگونه غذاست و از نمونه ‌این ورزش‌ها می‌توان به پیاده‌روی، دویدن، پیاده‌روی تند، شنا، دوچرخه‌سواری، اسکیت کردن، قایقرانی با پارو، طناب زدن، اسکی کردن و غیره اشاره کرد. هرگونه فعالیت ورزشی را با مشورت پزشکتان انجام دهید و طی یک دوره زمانی بر شدت و مدت ورزش خود بیفزایید.
    اگر نمی‌توانید برنامه ورزشی منظمی‌ ‌در داخل یا خارج از خانه داشته باشید، حداقل یک سری تمرینات تنفسی منظم را انجام دهید. مثل تنفس عمیق. بهترین زمان برای تنفس عمیق صبح‌ها بعد از بیدار شدن، شب‌ها قبل از خواب و یا حداقل یک‌بار در طول روز است. تنفس عمیق از استرس‌تان می‌‌کاهد، باعث می‌شود در طول روز انرژی بیشتری داشته باشید و احساس آرامش بیشتری بکنید. برای تنفس عمیق، به مدت پنج ثانیه ریه‌های خود را از هوای تازه پر کنید سپس به مدت 20 ثانیه نفس خود را نگه دارید و بعد نفس خود را به آرامی ‌‌در عرض مدت 10 ثانیه بیرون دهید. این کار را 15 بار تکرار کنید.
    سیگار را ترک کنید یا حداقل کمتر سیگار بکشید
    استرستان را کم کنید.
    از مصرف دارو‌های غیر ضروری اجتناب کنید به‌ویژه: قرص‌های کاهش وزن،Pills-PEP( قرص‌های انرژی زا)، قرص‌های دیورتیک(ادرار آور)، قرص‌های مسهل و قرص‌های خواب آور.
    می‌توانید از لوسیون‌ها و یا کرم‌هایی که برای درمان سلولیت مناسب‌اند استفاده کنید.قبل از استفاده اجزای تشکیل دهنده آنها را بخوانید و در صورتی که به آنها حساسیت ندارید از آنها استفاده کنید.
    مصرف نمک و غذا‌های شور را به حداقل برسانید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.