به نظر شما تبلیغات کفش های لاغری چقدر حقیقت دارند؟

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #70964
    nikbakht
    مشارکت کننده

    امروزه شاهد برخی تبلیغات در مورد کفش های لاغری نظیر پرفکت استپز هستیم. خیلی جالب است که در تبلیغ این کفش ها افراد را نشان می دهند که مشغول پیاده روی و ورزش در فضای باز و سبز هستند. ولی تبلیغات به گونه ای است که انگار فعالیت بدنی و پیاده روی افراد نقشی در کاهش وزن آنها ندارد و این کفش های معجزه گر هستند که باعث لاغری می شوند!!!!! بی شک همه می دانیم که فعالیت بدنی و ورزش یکی از ارکان اصلی کاهش وزن به شمار می آید. واقعا اینکه افراد با ساعتها پیاده روی به کاهش وزن دست یابند از نتایج فعالیت بدنی و زمانیست که به فعالیت اختصاص داده اند، یا کفشی که با آن پیاده روی نموده اند؟

    البته بی شک یک کفش استاندارد و راحت که بتوان با آن راحت به پیاده روی پرداخت حائز اهمیت است چرا که اگر کفش نامناسب باشد ورزش و پیاده روی دشوار و چه بسا نا ممکن می گردد. اما امروزه کفش های طبی و استاندارد که برای ورزش و پیاده روی مناسب باشند نیز دست نیافتنی نیستند، پس این تبلیغاتی که در باب این کفش ها می شود از عناوین لاغری و کمک به لاغر شدن و غیره استفاده می کنند تا جلب مشتری بیشتری کنند، وگرنه مگر چیزی به جز یک کفش استاندارد و مناسب برای ورزش و پیاده روی را ارائه می دهند؟
    لذا تنها چنانچه عامل عدم فعالیت بدنی، راحت نبودن و مناسب نبودن کفش های فرد برای ورزش باشد، خرید یک کفش استاندارد و راحت می تواند برای کمک به فعالیت بدنی مفید باشد، وگرنه پر واضح است که کفش ها به خودی خود نقشی در سوزاندن چربی های اضافی بدن ندارند.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.