برای رفع یبوست بعد از غذا سیب بخورید

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #91655
    hodai
    مشارکت کننده

    سلامت نیوز:یک متخصص طب سنتی گفت: مصرف سیب به صورت رنده یا کمپوت خانگی به دفع بسیاری از سموم کمک می‌کند. همچنین افرادی که دچار یبوست هستند بهتر است که سیب را بعد از غذا مصرف کنند که موجب لینت مزاجشان می‌شود، البته با فاصله یک ساعت بعد از غذا.

    به گزارش سلامت نیوز به نقل از تسنیم, غلامرضا کردافشاری متخصص طب سنتی اظهار داشت: میوه‌ها سرشار از منبع ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان است.به گفته وی میوه‌های هر فصل خواص ویژه خود را دارند و باید افراد میوه خاص خود را مصرف کنند. یعنی میوه‌ها را باید بر اساس مزاج مصرف کنند.

    این متخصص طب سنتی ادامه داد: زیاد خوردن میوه باعث ضعف می‌شود و خوردن آب با میوه‌ها بسیار مضر است و بهتر است که همراه با میوه‌هایی مانند انگور که موجب بروز عطش می‌شود, آب مصرف نشود.

    کردافشاری بیان کرد: همزمان چند نوع میوه با هم نباید مصرف شود. فقط یک نوع میوه باید مصرف شود, اگر افراد می‌خواهند, سیب مصرف کنند, بهتر است که قبل از خواب یا صبح ناشتا مصرف کنند که به دفع مواد زائد کمک کند.

    وی عنوان کرد: مصرف سیب به صورت رنده یا کمپوت خانگی به دفع بسیاری از سموم کمک می‌کند. همچنین افرادی که دچار یبوست هستند بهتر است که سیب را بعد از غذا مصرف کنند که موجب لینت مزاجشان می‌شود، البته با فاصله یک ساعت بعد از غذا. همچنین افرادی که دچار آلرژی هستند, بهتر است که آب سیب را یک ساعت قبل از غذا همراه با یک قاشق غذاخوری خاکشیر مصرف کنند.

    سلامت نیوز: برای رفع یبوست بعد از غذا سیب بخورید

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.