افزایش خطر سکته مغزی با طولانی‌ شدن ساعت کاری

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #91034
    ezamani
    مشارکت کننده

    متخصصان در یک مطالعه جدید دریافتند افرادی که در هفته 55 ساعت یا بیشتر کار می‌کنند، بیشتر در معرض سکته مغزی و ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب هستند.

    متخصصان علوم پزشکی کالج دانشگاه لندن با بررسی تاثیر مدت زمان ساعات کاری روی سلامت مغز و قلب افراد اظهار داشتند: افرادی که در هفته 55 ساعت یا بیشتر کار می‌کنند در مقایسه با افرادی که مدت زمان استاندارد 35 تا 40 ساعت در هفته مشغول به کار هستند بیشتر در معرض ابتلا به این دو عارضه قرار می‌گیرند.

    بررسی اطلاعات مربوط به 25 مطالعه که 603 هزار و 838 زن و مرد از اروپا، آمریکا و استرالیا در آن‌ها شرکت داشتند و به طور متوسط هشت سال و نیم تحت کنترل بودند نشان داد افرادی که در هفته به میزان 55 ساعت یا بیشتر کار می‌کنند 13 درصد بیشتر در معرض ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب هستند.

    همچنین بررسی اطلاعات مربوط به 17 مطالعه که 528 هزار و 908 زن و مرد در آن حضور داشتند و مدت هفت سال تحت کنترل بودند نشان داد افرادی که بیش از حد استاندارد در هفته کار می‌کنند 1.3 برابر بیشتر در معرض سکته مغزی هستند. به گفته متخصصان، هرچه مدت زمان کار کردن فرد طولانی‌تر باشد احتمال آنکه دچار سکته مغزی شود افزایش می‌یابد.

    به گزارش خبرگزاری شینهوآ، پزشکان معتقدند رفتارهای خطرزا برای سلامتی همچون کمبود فعالیت بدنی، مصرف بالای مواد الکلی و همچنین واکنش‌های استرسی مداوم ممکن است خطر بروز سکته مغزی را بیشتر کند هرچند لازم است مکانیزم این ارتباط بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.