آب معدنی مفید یا مضر؟

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #68763
    tavakoli
    مشارکت کننده

    مصرف دائمي آب معدني مضر است ❗
    با وجود املاح معدني در آب هاي معدني كارشناسان مصرف دائمي اين نوع آب را مناسب نمي دانند.
    در برخي موارد به ويژه براي افرادي كه در نواحي كليه، مثانه و مجاري گوناگون بدن مستعد سنگ سازي هستند مصرف دائمي آب معدني توصيه نمي شود زيرا سنگ سازي بدن به دليل غلظت املاح، تسريع مي شود.همچنین ، مصرف بی رویه آب معدنی در افراد مختلف بویژه بیماران با مشکلات قلبی می تواند باعث بروز عوارض جبران ناپذیری شود.
    همچنين بايد توجه داشت كه در آب لوله كشي هم برخي املاح وجود دارد كه ميزان آن كمتر است براي مثال در هر ليتر آب لوله كشي حدود دو ميلي ليتر فلورايد وجود دارد و چنانچه بخواهيد فلورايد بيشتري مصرف كنيد مي توانيد آن را از طريق مصرف نمك، برخي از محصولات لبني و مواد ديگر تامين كنيد.
    اما مشكل اينجاست كه برخي افراد تصور مي كنند مصرف دائمي آب معدني بهتر است در صورتي كه ميزان دقيق املاح موجود در اين گونه آب ها مشخص نيست و ممكن است سود جويي هايي رخ دهد.
    كارشناسان مصرف آب معدني را در برخي شرايط به ويژه در هنگامي كه از كيفيت آب مطمئن نيستيد و در سفر توصيه مي كنند.
    یک بطری آب معدنی بگیرید و توی یک کاسه بریزید و 6 ماه صبر کنید! اصلا” 10 سال صبر کنید.میبینید که کوچکترین بوئی نمیگیره، در صورتیکه آب سالم بعد از راکد ماندن باید بو بگیره.
    دلیلش اینه که شرکت های بسته بندی آب های معدنی برای ماندگاری بیشتر آب های توی بطری ، داخل آن به ازاء هر یک لیتر به اندازه نیم میلی گرم فلوراید میریزند که این ماده شدیدا” نگهدارنده و بدون بو هستش و برای یک بدن 100 کیلوئی خطرناک و سرطان زا است.
    همین فلوراید وقتی با آب وارد بافت بدن شما میشود، درون بافت قرار گرفته و آب خارج میگردد و بدن بصورت اتومات دور آن لایه لزج محافظ ایجاد میکند که به مرور بافت های شما بزرگتر میشود و به همین دلیل صبح ها احساس میکنید بدن شما ورم کرده یا چاق شده ائید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.