کربوهیدرات زیادی در وعده صبحانه ممنوع!

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #91112
    s.shahemi
    مشارکت کننده

    یکی از کارهای اشتباهی که خیلی‌ها انحام می‌دهند این است که بعد از بیدار شدن از کربوهیدرات زیادی به‌عنوان صبحانه استفاده می‌کنند.

    به گزارش سلامت نیوز به نقل از سایت سلام دکتر، یکی از کارهای اشتباهی که خیلی‌ها انحام می‌دهند این است که بعد از بیدار شدن از کربوهیدرات زیادی به‌عنوان صبحانه استفاده می‌کنند.اما این افراد باید بدانند که انتخاب مجموعه‌ای از کربوهیدرات‌ها برای صبحانه کار اشتباهی است و بر کل رژیم غذایی روزانه تاثیر منفی می‌گذارد.

    به نظر محققان کسانی که از کربوهیدرات‌های زیادی به‌عنوان صبحانه استفاده می‌کنند و مواد پروتئینی نمی‌خورند، خیلی بیشتر در طول روز هله‌هوله‌های مضر و ناسالم می‌خورند. به‌جای این کار،‌ بهتر است برای صبحانه حداقل ۲۰ گرم پروتئین عضله‌ساز بخورید که مثلا با خوردن نیمرو با ۲ تخم مرغ کامل به دست می‌آید. با این کار حتی به مدت طولانی‌تری سیر می‌مانید و بدن‌تان چربی بیشتری از دست می‌دهد.

    مسواک زدن بدون فاصله بعد از صبحانه، یکی از اشتباهات بزرگ دیگر است. درست است که هیچ کس نمی‌خواهد صبح کاری‌اش را با بوی دهان شروع کند، اما مسواک زدن بدون فاصله بعد از صبحانه، باعث ساییده شدن مینای دندان‌ها می‌شود؛ به‌خصوص اگر چیزهای اسیدی مثل میوه یا قهوه خورده باشید. پس اگر باید با عجله از خانه خارج شوید، وقتی که از خواب بیدار می‌شوید و قبل از خورن صبحانه، مسواک بزنید. بعد از خوردن صبحانه هم یک لیوان آب بنوشید.

در حال نمایش 1 نوشته (از کل 1)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.