می خوام ۴۰ کیلو کم کنم ! ۲ ( ماه رمضان )

در حال نمایش 8 نوشته (از کل 8)
  • نویسنده
    نوشته‌ها
  • #73506
    mohsennajafi
    مشارکت کننده

    در تاپیک قبلی روند لاغری خودم رو تا قبل ماه رمضان بیان می کنم و در این تاپیک سعی می کنم کارهایی رو که می کنم از روز 29 تیر 91 که خدا توفیق داد و روزه هام رو شروع کردم بیان کنم .
    دیروز صبح 29 تیر 110.500 کیلو گرم بودم . و امروز صبح حدود ساعت 10 نیز 109.500 کیلو گرم شدم .
    دیروز عصر باشگاه رفتم و تمرین سبکی داشتم قبل از افطار 108 کیلو گرم بودم . شما می دونید که این نواسانات بیشتر به خاطر آب بدنم هست و ربط زیادی به چربی نداره .

    غذاهایی که در طول ماه رمضان برای خودم ممنوع کردم این ها هستند :
    هر چیزی که قند و شکر داشته باشه + سس مایونز + چیپس و خوراکی های مشابه + ته تیگ

    غذاهایی که باید در مصرف اونا احتیاط کنم :
    برنج و ماکارونی

    سعی دارم هر روز قبل از افطار تمرینات هوازی رو انجام بدم و نتیجه ی اون رو هم به شما گزارش میدم . من باید حواسم باشه که فاصله پایان میرنات با افطار زیاد نباشه چون ممکنه به حجم ماهیچه های بدنم آسیب بزنه و به هدف نهایی که در نظرم هست دیرتر برسم .
    کارهای دیگه ای که سعی دارم انجام بدم اینه که در طول روز شنا شکم رو انجام بدم و همین طور تمریناتی که به باسن فشار میاره . چون از یک لحاظ ماهیچه های بزرگی هستند و انرژی بیشتری رو مصرف می کنند و هم فشاری به ماهیچه های بازو و سینه و ران که من خیلی باهاشون کار دارم وارد نمیشه .
    یک وسیله برای تمرین مچ هم گرفتم که گاهی اوقات با اونا کار می کنم .
    لطفا اشتباهاتم رو بهم بگید .

    #98417
    mohsennajafi
    مشارکت کننده

    امروز ( 31 تیر 91 ) ساعت 7 وزنم 109.600 بود .
    سحری نون و پنیر با حدود یه کاسه کوچک انگور بود .

    #98418
    lida1365
    مشارکت کننده

    عالی تبریک میگم ولی حواستون باشه یهو کم نکنید

    #98422
    mohsennajafi
    مشارکت کننده

    امروز 6 مرداد بعد از بیدار شدن از خواب 108 کیلو گرم بودم

    #98423
    yaghote_kabod
    مشارکت کننده

    موفق باشيد

    #98475
    asali
    مشارکت کننده

    omraaaaaaaaaaaaaaan age betoni 40 kilo kam koni man 10 kiloro nemitonam kam konaaaaaaaaaaaaam

    #98559
    alikarimian
    مشارکت کننده

    سلام
    توصیه میکنم توسایت ثبت نام کنیدو از برنامه هایی که ارسال میکنند استفاده کنید.چون این مقدار وزن کم کردن برای این که در بهترین حالت شدنی باشه نیاز به علم و تجربه زیادی داره حتما ورزش کنید (ورزش اگه بابرنامه تغذیه ای همراه باشه حتی حجم غذا خوردن را میاره پایین )اون هم توباشگاه ترجیحا باشگاه بدنسازی چون هم ترد میل و دوچرخه وطناب داره و هم میتونید بدوید و ساعتش هم ازاده و همینطور روزهاش و جو اون یکجوری که
    جون میده برای وزن کم کردن.تنهایی و مثلا پیاده روی بعد یک مدتی شما را خسته میکنه. ونمیتونید ادامه بدید.اول اطلاعات تغذیه ای خودتون را بالا ببرید(مثلا ببینید اصلا ما لاغری موضعی با ورزش مثلا دراز و نشست یا ورزشهای دیگه داریم یا نه).براتون ارزوی موفقیت میکنم.
    ممنون

    #98564
    zahra jamshidi
    مشارکت کننده

    مرسی از اینکه اطلاعات و تجربیات خودتون رو در اختیار بقیه گذاشتید.
    ممنون از شما

در حال نمایش 8 نوشته (از کل 8)
  • شما برای پاسخ به این موضوع باید وارد شوید.
فهرست