پاسخ به: مثل آب خوردن وزن کم کنید

#115596
asma
مشارکت کننده

موادغذایی بعد از رژیم برای مبارزه با بازگشت وزن
عملاً، برای افزایش ضریب اطمینان از حفظ وزن کم شده، بهتر است که به میزان کافی از پروتئین استفاده کرده و از قندهای سریع الجذب (شیرینی‌جات، حبه قند در چای یا قهوه، سودا… ) و خوراکی‌های دیگری که قند بالایی دارند (دسرهای شیرین، آرد سفید، غلات تصفیه شده، برنج سفید، سیب زمینی …)، اجتناب کنید و موادغذایی با قند پایین تر (جایگزین‌‌های شکر، آرد کامل، غلات کامل، برنج کامل، باسماتی، تایی، سبزیجات، حبوبات …) را در الویت قرار دهید.

دقت کنید که غالباً قندهای سریع الجذب بدون اینکه ما متوجه باشیم در برخی محصولات آماده مثل انواع سس‌ها، غذاهای آماده و … وجود دارند، بنابراین بهتر است که خودتان در خانه و با مواد سالم آشپزی کنید.
توجه داشته باشید که میزان مادۀ چربی که در آشپزی بعد از رژیم استفاده می‌کنید، باید بسیار محدود و مناسب بماند.

گروه سیمرغ